ستار لاف
ستار لاف
ستار لاف
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

ستار لاف

منتديات ستار لاف

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

كل المغنين اللى انت عوزها فى زمن الفن الاصيل

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
safwat
مدير المنتدي
مدير المنتدي
safwat

كل المغنين اللى انت عوزها فى زمن الفن الاصيل Empty
مُساهمةموضوع: كل المغنين اللى انت عوزها فى زمن الفن الاصيل   كل المغنين اللى انت عوزها فى زمن الفن الاصيل Emptyالأربعاء أغسطس 05, 2009 2:59 am

الموقع دة علشان صديقة للمنتدى طلبت منى اغانى للمطربة الجميلة ( أم كلثوم ) وياريت الموقع دة يعجبك واى حد عاوز اى حاجة يقولى وانا بازن الله هحاول انفزلو طلبو مع تحياتى للمنتدى الجميل

http://www.sawari.com/

هذا هو الموقع ادخل واتمتع بالزمن الجميل
عسوله المنتدى
مدير المنتدي
مدير المنتدي
عسوله المنتدى

مُساهمةموضوع: رد: كل المغنين اللى انت عوزها فى زمن الفن الاصيل   كل المغنين اللى انت عوزها فى زمن الفن الاصيل Emptyالخميس أغسطس 06, 2009 6:54 am

مشكور صغوت وتسلم ايدك وكلك ذوق كل المغنين اللى انت عوزها فى زمن الفن الاصيل Get-2-2009-gulflobby_com_v72xqpxw
safwat
مدير المنتدي
مدير المنتدي
safwat

مُساهمةموضوع: رد: كل المغنين اللى انت عوزها فى زمن الفن الاصيل   كل المغنين اللى انت عوزها فى زمن الفن الاصيل Emptyالجمعة أغسطس 07, 2009 1:57 am

لا شكر على واجب ويا ريت اى حد عاوز حاجة يطلبها منى وانا باذن الله هجبهالو وانتى يا عسولة مفيش شكر بين الاصدقاء مش عاوز اسمع كلمة شكرا دى من اى صديق فى المنتدى احنا كلنا هنا واحد واخوات ينفع الواحد يشكر اخوة على حاجة طبعا مينفعش فبلاش حد يشكرنى على حاجة انا سعيد بيها اوى انى بسعدكم تحياتى للمنتدى

كل المغنين اللى انت عوزها فى زمن الفن الاصيل IiM04285
عسوله المنتدى
مدير المنتدي
مدير المنتدي
عسوله المنتدى

مُساهمةموضوع: رد: كل المغنين اللى انت عوزها فى زمن الفن الاصيل   كل المغنين اللى انت عوزها فى زمن الفن الاصيل Emptyالجمعة أغسطس 07, 2009 2:25 am

صفوت بجد كلك ذوق وربنا يخيك يارب طيب ممكن اذا سمحت لو مفيهاش تعب ليك موقع لكل اغاني فضل شاكر لو سمجت Embarassed Embarassed كل المغنين اللى انت عوزها فى زمن الفن الاصيل 33304_1192540588
safwat
مدير المنتدي
مدير المنتدي
safwat

مُساهمةموضوع: رد: كل المغنين اللى انت عوزها فى زمن الفن الاصيل   كل المغنين اللى انت عوزها فى زمن الفن الاصيل Emptyالجمعة أغسطس 07, 2009 2:35 am

تحت امريك ثوانى وهنزلك الموقع بس على المفروض من كلامك دة منزلكيش حاجة اية لو سمحت ولو مفيش تعب دة احنا قولنا اننا اخوات ولا انتى مش معتبرانا كدة
عسوله المنتدى
مدير المنتدي
مدير المنتدي
عسوله المنتدى

مُساهمةموضوع: رد: كل المغنين اللى انت عوزها فى زمن الفن الاصيل   كل المغنين اللى انت عوزها فى زمن الفن الاصيل Emptyالجمعة أغسطس 07, 2009 2:53 am

لاكل المغنين اللى انت عوزها فى زمن الفن الاصيل 33304_1192540588 والله اكيد احنا اخوات صفوت عشان كده طلبت منك وكلك ذوق بجد
safwat
مدير المنتدي
مدير المنتدي
safwat

مُساهمةموضوع: رد: كل المغنين اللى انت عوزها فى زمن الفن الاصيل   كل المغنين اللى انت عوزها فى زمن الفن الاصيل Emptyالجمعة أغسطس 07, 2009 3:05 am

اشكرا انك تعتبرينى اخ ليكى وصديق اة صح قبل منسى طلبك اللى انتى طلبتية اترفع فى الاغانى ادخلى وقوليلى رايك

كل المغنين اللى انت عوزها فى زمن الفن الاصيل
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» قصة شاب.......... بس اللى هيدخل يشغل خياله شوية
» ابكى على مين؟؟؟ اللى مقضيها ضحك وعاوز يبكى يجى عندى